Fikatävling och lite sånt.

Shiet, dte är inte lätt att välja ut vem som ska få äran att fika med mig... haha. Morotskaka, djungelte och kladdkaka med Matilda låter ju inte äckligt. Den kvinnan vet vilka punkter hon ska trycka på, haha. Camilla suktar också med morotskaka, åhh... Svårt där. Har ju även från Karl Mikael Eriksson (han har väl iofs alltid stavat med C, elelr hur?), Testosteron-Bosse (har svårt att tro att han skulle läsa min blogg). Frisk däremot kan jag eventuellt tänka míg är seriös, det vore trevligt. Jaja, shiet, vad hjar jag satt mig i för position. Matilda, Camilla och Friskus vinner;) Låter det fint?  Wooohoo:)

Sitter och lyssnar på Robert Pattinson- I was broken på youtube. I beskrivningen står det: This is Robert Pattinson singing. This is not Edward Cullen. Kul att dom måste skriva att det inte är filmkaraktären som sjunger. Stackars man. läser om honom i Elle och man vill bara ta hand om honom...  



Kommentarer
Postat av: Anonym

Betyder det att du ska fika med frisk eller med den som utgav sig för att vara frisk ( och bosse, och de båda karl oxå dessutom...)???

2009-10-22 @ 17:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0