Fika, livets mening?

Jag tänkte att nej ni, hur mycket cravings ni än har efter att få läsa mer från mig så orkar jag inte skriva ett inlägg till... Men så kollade jag statistiken och såg att jag tydligen har haft 35 läsare idag. Kan ha att göra med att jag gav mig själv gratisreklam på Jockes facebook... Så jag tänkte bara säga hej och välkomna till alla. Hoppas att ni kommer tillbaka:)

Jag var på yoga idag, måste berätta om det här för att visa hur mycket fikamänniska jag är. Man skulle ligga där på slutet och föreställa sig att man gjorde någonting som man tyckte väldigt mycket om att göra. Jag tänkte: "ahh, fika. Såklart!" Men då säger Rita att det ska vara längesen man gjorde det här.. ohh, tänkte jag. Kan man säga att man inte har fikat på länge när man gjorde det timmen innan man låg där och tänkte? Nej, kom jag fram till. Och jag låg där och försökte och försökte och försökte komma på nånting som gjorde mig lika glad som att sitta med nån myspys, cool, go människa, prata om livet, dricka te/kaffe och vara sådär härligt avslappnad som jag blir när jag är i en sån situation. Kunde jag det? Nej. Jag fick tänkkramp och struntade i det. Kul, jag är en fikatjej:) Stolt är jag också, JAG ÄLSKAR ATT FIKA:) Nu när jag har så många läsare får jag lotta ut en fika haha!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: camilla

åhh jag älskar med att fika! spreciellt med dig ;)

2009-10-12 @ 15:19:48
URL: http://caticam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0