TV-snack:)

Shiet här sitter jag och grinar till Grey's Anatomy... Jag har typ aldrig sett det, bara ibland. Det är knäppt det där. Grinade även till Gossip Girl idag... Det var programmet som jag såg hos Siri, det första programmet jag såg, det som fick ig att bli helt uppe i det! Åh lilla Chuck...

Nu är det Fråga Olle-dokumentären. Just nu pratar dom om nån sorts "detektivbyrå" som skickar ut "frestare" för att se om någon ar en partner som är otrogen. Hur kan man vilja vaar i ett sånt förhållande där man inte kan lita på den andra? När man litar så lite på sen andra att man måste ta in en detektivbyrå som ska försöka få partnern att vara otrogen? Jag vill inte ha ett sånt i alla fall.

Mycket TV-snack blev det nu.

Eftermiddagen har spenderats på McDonalds med my homies;) Matilda, Camilla och Frida, gullungar. Sen vart det fika på Kuriosa med Freggis, mycket trevligt.

Jag är sugen på att träna, men imorn bär det av till Östra Ryd och vildmarken. Fick det här sms:et förut:

"Hej alla!Jag vet att jag är en dag tidig, men jag vill bara förbereda er på att imorgon är det årets happening! The family
(OBS! STORT INTERNSKÄMT OBS! reds.anm;)) inviger sitt vildmarkstillhåll:) Packa era family cabs ocg åk mot västra husby och vidare till Östra ryd"

Fattar ni? Östra ryd ligger BORTANFÖR västra husby som ligger BORTANFÖR Davids hus och det känns alltid långt dit. jaja, det blir myspys!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0