En fredag.

Hej hej!
Tänkte berätta om min fredag. Och lördag eventuellt, det beror på om jag orkar.

Vi hade teaterlektion på morgonen, sjukt kul! Jag fick en massa hjälp med "min" scen i klassiska dramat. Kände att det jag hade tänkt inte var helt ute och cyklade och jag tyckte att jag fick fram ett kroppsspråk till katerina som verkligen fungerar. Jaa, kul o veta, men ni får hursomhelst komma o kolla. Helgen v 48 och början på v 49 spelar vi! Be there:)

Sen gick jag o tränade och sen åkte jag ut till Jursla och M. Det var craaazy! C har lite filmer som aknske kommer upp såsmåningom på Facebook eller nåt annat kul, då får ni se. Vi hade pepparkaks/te/polkagris-mys. Märker ni Gossip Girl (AHHHH! IMORGON BÖRJAR SÄSONG 3!!!!!!) trenden här. Jag ska börja med den, haha!

Sen var det Together-möte i Baptist. Kul kul, var inte där så länge dock. Vi gick till Världens bar och satt där och myste med Elin, Frida, Johanna, Danne, Andres, Frisk o David och Rickard... Mycket mycket trevligt. Världens är fint och det är mysiga männsikor. Ja, mys var det. 

Vaknade vid sex imorse och hade så SJUKT ont i magen. Det är ett skit. Men men, det är nog slut snart... Mina ipren tog slut idag, så det måste jag köpa... Sen skulle ajg upp vid åtta igen och göra smoothiesar till Äventyret-ledarnas planeringsfrukost. Den håller på nu också. Dom diskuterar barnen i kyrkan. 

Måste även plugga in monologen till Följ mig. Wiie, freaky.

Jaja, myspys.

Pusspuss

 

Kommentarer
Postat av: alexander

monologen ja... hmmm...

2009-10-19 @ 21:38:39
Postat av: Elin

angåene världensbar gör vi om det snart igen tkr jag :)riktigt trevligt :D

2009-10-22 @ 14:49:04
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0