deppdepp

Godafton!
Idag mår jag inte bra. Eller just nu mår jag inte bra. Jag är trött, har skolångest och vågar inte riktigt slänga ner datorn på golvet och försöka somna. Ni vet, man vet inte hur det går om man släpper taget. Jag har inte haft en attack på grymt länge. Tror att det var första dagen i skolan som det var sist. Men just nu... Äsch jag vet inte. Det känns soim att jag överdriver. Det är ju det här jag har gått och väntat på, att inte behöva vara rädd för attacker varje dag. Nu är det så, men ändå så känns det konstigt. Varför kan jag inte acceptera, komma på att jag har lärt mig något. Jag har alltid varit inställd på att jag ska inte ha en attack i veckan resten av livet, men det känns ändå konstigt. Det är ju jag som vill få bort det, men det är jag som drar tillbaka det hela tiden. AS! Jag orkar inte, nu är det over and out. Schlutt!

Jag hr varit i London, berättar mer typ imorn kanske. Söndag, hemska dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0