Cupcakes och saknade människor...

Min mamma skrev upp på "listan" att det skulle bakas muffins här i huset. Min far fick en muffinsplåt i födelsedagspresent. Haha, han blev så glad. Så nu bakas det "Carrot ginger walnut cupcakes". Bästa kokboken= "A piece of cake" av Leila Lindholm. Hon gör sjukt goda grejer.

Matilda ringde och tyckte att jag skulle åka på en "njaa, den har väl inte varit så rolig hittills, men det blir säkert det om några bara kommer igång och dansar"- fest. Jag dissade. Jag ska åka och hälsa på linnéa på stationen om nästan en timme. Sara var i kyrkan, lilla älskade Sara. Ihhw, det är knäppt vad jag saknar dom ibland. Konstigt att dom är borta mestadels av tiden.

Jaa, dags att fixa muffinsarna. All smet gick inte i en plåt, så jag får göra en plåt till. Omständigt.

Pusspuss Sov gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0