Bertfjärt:D

Godmorgon godmorgon!
Nejmen tänker ni, om ni kollar på tiden när det här skrivs. Är inte Rebecca i kyrkan? Nej. Busigt va? haha
Jag kan inte ge er en bra förklaring, det bara blev så idag, lite skönt är det.

Igår var vi hemma hos Johanna. "Vi" betyder typ 10 pers från Dannes klass och jag och David. Myspys. Vi kollad epå en massa Bert-avsnitt.Grymt kul!

Nu sitter jag coh lyssnar på gamle Kirk Franklin. Det är snart konsert, det kommer bli awesome! Tydligen har Annika fixat biljetter till andra raden. Sittplatser-perfekt för mig som inte gillar att ha männsikor överallt runt omkring mig! Han ska tydligen vara allra bäst som liveartist, så det kommer bli skojskoj!

Jaja, dags för frukost
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0