Wiiiehiii:D

Här sitter jag. Har precis avslutat ett grymt mys med biscottisar, te, bästa Matilda och julmusik. Kan det bli bättre? Jag mår så bra! Nu vill jag behålla lugnet. Skolveckan är slut, eller den tog slut klockan 10 imorse, vi går ju knappt i skolan.

Jaja, orka blogga mer. Jag mår bra och livet är fint!

Måste säga att det finns vissa människor som är så sjukt fina! Jag älskar er massa massa! Ni får mina dagar att bli så bra och mina neråtstunder att bli färre och kortare! Ni vet ju vilka ni är, hoppas jag. Jag hoppas att jag visar det, fast jag kan vara världens största bitch ibland.

Här kommer spellistan som min far håller på och få tuppjuck av.http://open.spotify.com/user/enfr%c3%a4sigen/playlist/5M9ypEVBaKizweNin0WuYT

Pusspusspusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Matilda

beccaa<3

2009-11-12 @ 20:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0