Tankspridd och anonym

Jag ska erkänna en sak, det kommer få Emma att skratta och mig att leva upp till min image;) Jag försov mig ju, stressade till nästa lektion. Går in där, sätter mig till rätta. Undrar lite var Oskar är, och Henrietta o alla som brukar vara där. Såsäger pontus "Men Rebecca, har inte du skrivit provet?" Joo, det har jag ju.. Shit pomfritt sa jag och alla skrattade:( Det dumma var ju at vi pratade om det igår. Jag, Oskar och henrietta sa att det är ingen lektion imorrn. SUCK! Hello världens mest tankspridda männsika.

Jag cyklade sedan förbi Matteuskyrkan, på vägen hem, och fick ett infall att jag skulle gå in. Så jag gjorde det:) Blev bjuden på kaffe och fick för en gångs skull känna mig lite anonym i en kyrka. När jag är i korskyrkan så är man ju alltid nån, de flesta vet vem jag är. De flesta har väl en uppfattning, vet hur jag är, vad jag gör, vilka jag umgås med, vad jag gör utanför skolan och allt sånt där. Jag känner dessutom att ofta i Korskyrkan handlar det inte om Jesus, det är så mycket runt om, jag är så involverad på så många håll. Jag menar inte att det ärkyrkans fel, det bara blir så... Samtidigt som jag älskar att vara del av det, att känna sig som en del i en familj, typ, så känns det som att man ibland måste vara lite enonym ibland, ingen som förväntar sig nåt...

Sen kom jag hem. Hade fått ett vykort, nye Elle-tidningen (är numera prenumerant och får den mycket tidigare och med coolare omslag:)) och en LIU-katalog... Det börjar väl bli dags och fundera lite antar jag...

Ska lägga up lite bilder senare.. men nu sprängs mitt huvud snart, så jag ska somna innan jag spyr. Pusspuss


Kommentarer
Postat av: alexander

jag brukar läsa din blogg rätt ofta. typ en gång per dag. MEN NU HAR DU 6 (SEX!!!!) NYA INLÄGG SOM JAG INTE LÄST!? hur hinner du ;)

2009-11-18 @ 20:21:07
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0