Svenskamorgon...:/

Mår illa, kan ha att göra med tt jag är hungrig och har datorn på magen..:/ Skulle gå in och skriva ner stödord till Svenskan idag. Skrev om allt igår förresten, såatt jag glömde säsongspremiären av So you think you can dance:(
Men det har iunte blivit några stödord, hittar inga naturliga i texten, men jag tror att jag kan den gyfsat, och då kan man ha med en text i storlek 16 om mán skulle råka glömma bort texten.

Men men, pappa sa "Har du tvättat håret? Det ser blött ut" igår, så nu är det dags att tvätta håret... :S

Lyssnar på O helga natt med Sonja, Shirley och Sanna... Gosh vad jag längtar till julen!!!!

Wish me luck:)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sonja, shirley och sanna is da julshit! och jag tror faktiskt att jag har kommenterat VARENDA inlägg på sistone :) stalker, here i come!

2009-11-12 @ 14:30:14
Postat av: alexander

och gissa vem det va som skrev förra kommentaren.. glömde visst skriva dit ett litet namn :)

2009-11-12 @ 14:31:03
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0