Premiere!

Premiär, bankett, tal till regissören, korkarna upp och klackarna i taket! (MillisPillis är bättre på den repliken än vad jag är!)

Hade premiär, det gick MYCKET fint! Vi fick blommor, barnbok och cider efteråt! Det var tårar och hej och hå! Men mysigt!  Väldans vad mycket utropstecken det blev nu.

När jag cyklade hem såg jag allas julstjärnor, adventsljusstakar och stjärnor o gerjer. Speciellt i familjen Brandtbergs hus och så tä nkte jag, ska jag ta ett kort till min blogg. Men nej, jag orkade inte. Men så kom jag hem och då var det mys här med! Nu är det myspysmyspys x789! Det är så FIIINT!

Nu orkar jag inte skríva mer, dessutom är det mat! Danne och Johanna har rört ihop nåt mysigt!

Pusspuss

PS. Det finns massa platser kvar! Så kom bara kom! Fast säg till först så skriver jag upp er.
Sön 16.00
Mån 18.30
Tis 18.30
Ons 18.30

Kommentarer
Postat av: Jonathan

"Hemma hos Brandtberg är det alltid massa folk på sommaren som leker och ser glada ut"



och nu detta?



När kommer " The Brandtberg family fan club"-gruppen på facebook ?? ;)

2009-11-29 @ 00:26:00
Postat av: alexander

föreställning. ja!

när? återkommer!

2009-11-29 @ 13:04:24
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: alexander

kan inte våra kommuner fixa nåt gratiståg? skulle ju va mycket bättre! jag blir så pissed

2009-11-29 @ 13:05:11
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0