Paradise Hotel

Jaha, såhär kan det gå om man tränar för sent på kvällen... Jag är pigg som en nötkärna. Var på antaglige världens sämsta friskispass, förlåt. Men men, min mor gillar det och det är grymt smidigt o gå ner till haga istället för in till stan och mobboffer som jag är så ville ingen gå på Boxpasset med mig.. jaja. Men jag gick på det i haga iaf, sen tog jag bilen in till stan och rev av ett helt otroligt underbart yogapass. JJag blir bättre och bättrepå att sträcka ut och slappna av o allt sånt där. Grymt kul!

Jaja, har ju även sett premiären av Paradise Hotel... Vet ine riktigt varför jag säger det, det är ju inget jag är direkt stolt över. Jag är helle rinte stolt över att ha så stor självkännedom att jag vet att jag kan fastna VÄLDIGT lätt... Kan ju börja med en liten tanke om det hur som helst. Satckars Jackie med pappa i fängelset och nu är hon med på TV för att få honom att känna som hon har gjort i hela sin uppväxt. Man ser så tydligt hur dåligt hon mår, när hon raggar med en kille och har sex bara för att. Hon hade dessutom sagt fem minuter innan att hon inte ville vara med honom... Sen vill hon göra det så synligt soom möjligt... Stackars människa. ch alla andra säger att "jaa, det är bara sån hon är.." Ingen mask eller så? Nej nej, man ser absolut inget i hennes uttalanden och agerande som visar på att det är inte riktigt sån hon är. Jaja.

Veckan då? Sndagsångest? Njaa.. Borde ha om man ser vad veckan kommer att erbjuda. Har haft lite iofs... Det är typ två veckor kvar till premiär..:O Det är svenska nationella. Såna där långa prov är inte min favorit. När man inte bara skriver och lämnar in på 10 minuter... (Brukar alltid vara först ut! Mina supersmarta tankar, prov ÄR läskiga. Larm kommer att döda mig! Så fort nån säger "Rebecca, skulle du kunna fixa en grej" Wiiie! Nu är det absolut inte så längre. För ett halvår sen var det så, och lite till. Nu är jag frisk och glad:))


Shiet, kursiv igen... Orka ändra... Tuudels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0