Lite tankar om knäppa tankar

Jag råkade skriva i förra inlägget att det är bra o gå runt och släcka lampor på stan. Det menade jag inte, jag menade i skolan. Det går så fort ibland.

Har prov imorgon. Prov med en massa okändisar, jag tycker inte om det. Men jag ska inte tänka på det och så ska jag göra mitt bästa!

Kollade på plastikkirurgerna 90210 förut. Grymt äckligt program, fettsugningar ser inte myspys ut. Men samtidigt är det något som fascinerar mig. Jag kommer på mig själv med att tänka på vart jag skulle suga fett ifrån. Men shiiiet! REBECCA KNUTSSON, nu skärper du dig! Här ska det aldrig sugas fett, här ska tränas lagom, äta lagom med mat och på så sätt vara hälsosam. Jag blir så arg på mig själv.

Idag när jag skulle köpa en ny BH, världens hemskaste grej. Jag hatar det. Det passar aldrig och ljuset i omklädningsrummet gör att man ser alldeles blek och blaskig ut. Ieew! Men så komme rman hem, upptäcker att det kanske inte var fullt så farligt som det såg ut på stan, skön känsla. Ännu en gång blev jag dock arg på mig själv, att dets ak vara så svårt att älska hela sig själv.

Jag gillar inte såna här tankar, inte alls. Dom skrämmer mig. Jag glömmer bort typ hur M mådde/mår(?), Rebeccas historia och allt sånt där. Det finns inget bra med ätstörningar. Nu säger jag inte att jag är på väg däråt, men jag har absolut blivit mer känslig för när ajg har såna här tankar. Det värsta jag vet, nästan, är folk som snackar kalorier, fett och sånt där. Jag ryser av hela samtalsämnet. Jag tänker på hur lätt det är att någon, som man absolut aldrig kunde tänka sig, sitter och lyssnar och drar det till extrema nivåer. I stort sett alla går runt med tankar om att man är för tjock/för smal/för stor näsa/för stora öron/för små bröst/för stora bröst, jaa ni vet, man vet aldrig vem som aksnke ligge rpå gränsen och där just en liten pyttekommentar kan dra ner hela skeppet liksom

Jaja, så var det med det. Lyckades smacka till myggan som flög i mitt rum så nu är det fritt fram för sömnen att infinna sig:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0