Ladda ladda ladda

Jag är vaken! Ladda ladda ladda! Äter mannagrynsgröt men mår illa som en liten häst... Har gjort hela natten, men det r ingen fara. Jag är nog bara gravid eller nåt.

Skiter i "Vakna! Med the Voice" (;)) Den här morgonen, jag kommer bara fastna. Tiden går ruggarns fort på morgonen... Lyssnar online istället. Kul att jag vet att nu springer dom runt med Jake cam, pratar säkert med Josefin som springer in i studion. Shiet, jag har blivit alldeles för nördig.

Skit, inget salt i gröten, läskigt...

Jaja, wish me luck och allt sånt där. Somnade inte förrän halv 2 inatt heller. Har inte gjort det på hela veckan:S Får köpa kaffe i cafeterian....

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ladda en padda så ska vi skvadda. kvadda en bil! kvackikack nu ska vi åka till en mack. macken kallas tore och ägs av några horer. Puss o kram jag ska göra dig tam. PRUTT

2009-11-18 @ 16:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0