Kvinnofrukost;)

Har precis varit på en grymt mysig kvinnofrukost i kyrkan där det talades om att man inte är älskad för sina prestationer. Kul, jag skrev i mina psykologpapper, när jag skulle skria upp mina mål med psykoterapin, att en av mina livsregler var att "jag är inte det jag presterar", fast jag märker så ofta, så ofta att jag absolut inte lever efter det där. Allt handlar om vad jag presterar, i mina ögon i alla fall. Fast jag är kanske bättre än många andra, har ju trots allt haft Eila till hjälp och me dhennes hjälp blir man bättre på att tänka rätt! Jaja, fick mig en massa tankeställare. funderar på vad det ska bli av mig i livet... Men vem vet? Inte jag i alal fall.

Matilda och Camilla var med imorse också, trevligt trevligt! <3

Vad händer mer då? Det skrev jag igår iofs. Improteater med Teater Impuls och sen världens bar. Fast vad hände innan klockan sju? Jag vet inte. Vädret inspirerar ju till mys och gos, är dock ensam hela dagen. Kanske ganska skönt. En film, kanske baka ihop nåt... Jaja, om nån känner för en eftermiddagsfilm så är ni så välkomna!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0