Jag har nog inget liv..;)

Åwwh! Alexander, du satte huvudet på spiken, jag har inget liv. Det är därför ajg hinner. "Det jag vill göra gör jag inte och det jag inte vill göra det gör jag". Jaa, jag lever väl på hoppet om att bli typ nästa Blondinbella elelr nåt, annasr vet jag inte hur jag ska överleva den här världen;)

De senaste inläggen har väl inte varit speciellt givande och jag vet inte riktigt om det här blir det heller. Men men. Imorgon är det religion på morgonen och sen drar det igång. Teaterrep och föreställningar i de närmaste två veckorna. Ska hitta skor!!! MÅSTE hitta skor! Någon som kan tänka ut vad man hade för skor om man levde i Sovjetunionen i slutet av 50-talet och var typ 50 år... Ni vet, det funkar ju inte riktigt med modeskor för den tiden. Hon känns inte som en sån.. Ska man satsa på 40-talsSovjetskor?;) Måste även hitta en väska som är stor nog att rymma i alal fall en stickning, ev. ett läppstift, kanske lite karameller o ni vet sånt där som 50-åriga kvinnor har;) Jaja, Katerina i alla fall.

Har i alla fall, som sagt, religion imorrn. Sen är det teaterlektion-fyra timmars hål-Öppet hus med öppen repetition-teaterlektion imorrn bitti- helg- KONCENTRATIONSVECKA-Föreställningsvecka!!! Nu är det teater som gäller! Ska sätta den här föreställningen, tänka på allt som Ingbritt, Anita och Johan har sagt till mig! I'm gonna nail this!

Har ni sett alla New Moon/Twilightreklamer. Dom ligger som 7000 bannrar(?) på sidan av Facebook. "Vill du hitta din Cullen?", "Vill du se New Moon?", "Finns din Edward någonstans?". Jaa, ni fattar. Sån där riktad reklam är lite läskig, eller har alla samma? Fast samtidigt, när man har lagt till sig som fan i Edward Cullen-gruppen, Rob Pattinson-gruppen, Jackson Rathbone-gruppen, Breaking Dawn-gruppen, Eclipse-gruppen, Stephenie Meyer-gruppen och alla andra små grupper som finns av mordiska fans som tänker döda varenda tjej som går i närheten av Robert så får man äl skylla sig själv. Eller?

Wow, det är torsdag imorrn. Jag som trodde att helgen aldrig skulle komma. det blir en rlig helg! Det känner jag på mig:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: alexander

apropå liv: ska vi ta o fika lite efter this is it istället för att gå ut. kan bli lite tråkigt för madelene :) men jag var på ett finfint fik för ett tag sedan! låter det som en deal?



och vad är det för skillnad på sovjetskor från 40-talet jämfört med 50-talet? kanske finns några på myrorna.. de brukar vara fula :P

2009-11-19 @ 11:47:46
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Absolut, det funkar ju fint! Dessutom är den ju redan vid 15.30, så det kanske är lite lamt o gå ut vid halv sex;)



Jag vet inte vad det är för skillnad... Kan du ta reda på det åt mig?;)

2009-11-19 @ 13:36:28
URL: http://beccibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0