Hackad?

Jag har ju "välsignats" (Weey, frikyrkoord(?)) med vänner av alla de slag. Några av dom gillar datorer och sånt där tjafs. Därför har jag dragit i min kontakt Jonatan om att han ska fixa ny design på min blogg. Idag sa han, "yeay, det vill jag så gärna för två kramar och en kladdkaka":) Så då måste man fixa, såhär lät det:

Jag: "Men då får du mitt lösenord och sådär"
Jonatan:"Njaa, jag hackar mig in"
Jag:"ehhm, oookej... Jaha..."
Jonatan:"Äh! Du har väl inte så komplicerat lösenord, det gör ajg på några minuter"
Jag:"ehh, jaha. Ja men då får du väl göra det då"

Kom på nu att d kan ju lika gärna inta hela min dator så har du lite personliga bilder och sådär... Låter det bara Jonis?

Nu ska jag äta fint kött med rotfrukter o grejer. (Min mamma utbrast nyss: MEN KOLLA VAD MÖRT! KOLLA!", så det blir nog fint)
 Tuudels

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Hahaha! Men du måste ju berätta lite om hur du vill ja sidan innan jag börjar göra nått. Sen så var det faktiskt Alex som sa att jag borde hacka mig in :O

och ville du "helst inte" bli hackad utan fortsätta leva i illusionen om att ditt lösenord är säkert ;P



Hoppas maten vart god! Interwebbs-kram ;)

2009-11-16 @ 18:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0