Godmorgon

Godmorgon!
Idag vaknade jag alldeles tjock i halsen och snorig. GRISEN, tänkte jag direkt. Men nu har det gett med sig. Har jag sagt att vi ska få ta vaccinet i skolan mitt i vår föreställningsvecka? Party party. Det funkar inte riktigt.

Nu sitter ajg och tänkte kolla på det nyaste avsnittet av Gossip Girl, men det är för kort tid innan vi börjar skolan idag, med tanke på att jag sitter i soffan, under täcket med pyjamasen på. Får kolla på det i eftermiddag istället.

Råkade få papppa att tro att jag var död förut, ihhew... Jag bara låg här, han tänkte att jag var i skolan eller nåt, och stirrade. Kom på hur jag skulle känt om man hittade någon död baar sådär. Isch... Det är nog min värsta mardröm...

Igår bytte vi förresten lärare i Arbetsmiljö och Säkerhet. Det blir tredje läraren nu. Första var en småhögmysman, andra en spännis som nästan började grina när Åtvidaberg hade gått upp i allsvenskan och nu Örjan. Jaa, myspys.  

Jaja, nu ska jag klä på mig, borsta tänderna, byta gummisnodd, duscha litegrann och sen cykla iväg för att ha svenskalektion och sen samhällsprov... (Har ju haft den där 5-sidors uppsatsen om finanskrisen+ett seminarium och nu ett prov på ungefär samma sak. Är inte det lite överdrivet?)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0