Fredag i eufori!

Hej! Jag känner mig dålig för att jag inte skrev nånting igår, men vad sjutton, varför skulle jag göra det? Jag var inte hemma förutom någon iten timme där jag sprang omkring i någon sorts eufori, sen kom jga hem vid två igen. Så jag kan berätta om dagen.

Först var det teaterlektion. Roligt roligt! Vi målade massa scenografi samtidigt som vissa körde igenom sina scener o så där. Bar även upp killing-galler från kostymförrådet, dom var tunga och vassa. men alla överlevde.

Sen satt vi i cafeterian och drack kaffe och sen drog vi oss ner på stan. Jag och Frida köpte likadana kjolar, haha. Den var fin! Sen skulle Frida äta mat. Och då blev jag bjuden, av killen som jobbade! Det gjorde min dag kan jag ju säga. Sen var det dags. Fattr ni! Här kommer euforin in! NEW MOON! Den var helt otrolig! Det här låter baar töntigt. Det går inte o beskriva hur nördig och glad jag är nu. Och det rä lite jobbigt, för alla mina män bara dissar mig och jaa, sådär. Ni vet.. Men men. Jag avundas alla som ska gå på den nu, som inte gick på premiären:P Jag vill se den IGEN och gen och igen och igen! HELA TIDEN!;) Men jag ska se This is it idag:D

Sen åkte jag till kyrkan och lekte lek och sådär, trevligt! Och sen drogs det vidare till Världens med Frida, Elin, Johanna, Danne och Sofia. Mycket trevligt! Sen ville några dra sig till Sveaskeppet HAHA. På sveaskeppet hänger alla 30+are och jag har även hört att det är hänget för männsikor som valt ett yrke som jag inte riktigt kan se mig i... Men det var inträde och då sket vi i det och åkte hem, vilket var grymt smart. Jag är trött idag.

Men men, trötthet ska inte stopppa denna dag. Först kommer Freggis och Benno för att dricka te och äta.. vad? Jag måste hitta på nåt. Fast hela den här veckan/helgen känns som att jag ligger en timme efter hela tiden. Jag stressar med allt och trycker ihop alldeles för mycket. Men det kanske har att göra med att det är koncentrationsvecka nästa vecka och man måste fixa allting, eftersom man inte kommer ha något liv (förutom i teatersalen) hela nästa vecka.

Sen ska jag ta tåget till Linköping för o se This is it! Det ska bli väldans kul och trevligt! Jag har hört grymt många olika recensioner på den. att den är för lång, att den är sjukt bra, att den är lam. Jaa... men men, bestämmer mig för att inte lyssna på nåt sånt där och ska skapa mig en egen uppfattning:)

Nu äe det dags att äta frukost, duscha, dricka vatten och allt sånt där!
Tuudels!

Kommentarer
Postat av: martina

Ni såg ut att ha de trevligt igår :) Sanning och konsekvens;)

2009-11-21 @ 11:25:41
URL: http://iamiwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0