Blubbblubbblubb!!!

mina ögon svider heeelt sjukt mycket! Dessutom är jag grisrosa i hela ansiktet, hyn gillar inte fetsminket... Men jag har inte svullnat upp i alla fall;)

Hade ytterligare en föreställning idag. Det gick fint, tycker jag. Jag hade lite för lite energi, eller så kändes det bara så för att publiken var lite segare än de tidigare föreställningarna. Fast samtidigt är jag nöjd över dagens insats, det känns att vi har utvecklats som grupp och individer. Föreställningarna varierar inte alls lika mycket i kvalité som de gjorde på till exempel barnteatern och det känns grymt kul!

Hela arbetet med den här uppsättningen har gjort att jag funderar mer på vad som händer efter gymnasiet, jag vill verkligen inte sluta med teatern. Då känns det som att det blir tre år helt wasted, dessutom utvecklingen som jag ser hos mig själv är så grymt stor, om man får säga så..;) Men men, man får se vart livet bär en.

Var ju på inskolning på Mique också, kommer bli grymt kul o få komma dit på lördag. Lite nervöst bara, paketinslagningen är väl värst tror jag, haha. Men det verkar vara snälla människor som är där. Flera av dom jobbade ju där när jag hade prao där för fem (!) år sen...

Oj, ´det här inlägget skrivs inte på en sekund, det ligger och puttrar på en flik i början av alla andra flikar. Jag läser igenom mina bloggar och har precis kommit ner till de sista två. Josefin Crafoord och Bingo Rimér. Kul kul. Bemödade mig även med att läsa Bobbys blogg, ni vet han frisören i Stockholm som är bästa kompis med Linda Rosing och klipper KEnza, EMD och en massa andra, eller? Ni vet inte, det är bara jag sokm har koll på såna här viktiga saker i livet! Just ja, Andreas Wilson klipper sig där med, yeay:D Hursomhelst så klarar jag inte av den egentligen, han har så mycket särskrivning så jag får ont i huvudet. Calle Schulman har förövrigt börjat med SMS-roulette igen, skitskoj:D

Nej ni, har skolföreställning imorrn klockan 10=sminkning och hårfixande vid 8, senast senast!!! Däremot får man försöka lista ut vad som händer med håret mellan föreställiningarna. Shiet, vad jag ara bubblar av tråkiga, ointressanta tankarXD

Pusspuss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0