Här kommer en grej som skrevs igår, men som aldrig ville funka...

Nu vänder vi blad, nu är vi glada. Jag har blivit så duktig, så duktig på att ta kort under dagen idag:P Så.

Igår var det tack och adjö. "Lycka till i livet", Shiiet, är det dags. Känns som att jag har varit där så många gånger. Nu har jag alla papper, min familjekarta, mina mål-papper hemma. Ingen mer Eila... Skönt och läskigt.

Sen idag så kände jag mig ovanligt snygg, fast äcklig, ni vet?;) Så jag gick in på toaletten i skolan och hade ett litet photoshoot;) Det blir så när man inte har så mycket lektioner. Ser ni att jag har både mascara OCH läppglans!


Tog även kort på min nya look nu när tandställningen fortsätter göra sitt jobb... Men de bilderna hamnar på facebook:)

Sen impulssåg jag de som har Rollgestaltning som IV-vals slutuppvisning. 8 monologer av typ musikare och lite andra människor. Musikarna var grymma tänkte jag speciellt på, det kommer bli en fin musikal med dem i huvudrollerna:)

Efter det träffade jag David på Kuriosa och planerade Mötesplats:)


Pusspuss:)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Looking sexy today!

2009-11-11 @ 16:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0