Dag 3 på koncentrationsveckan:)

Kan ju svara här på en kommentar från "anonym": Hur får man tag på biljetter? Man säger till mig, så skriver jag upp er på en lista!
Var är det? På Lennings, södra promenaden 57, typ. JAg kan vara lite mer specifik om det är  ån som behöver:)

Ännu en dag på koncentrationsveckan. Idag gick genomdraget mctket bra. I alla fall första akten. I andra akten blir det lite ofokuserat, men det blir mycket bättre med publik. Då funkar det inte att sluta reagera. Annars hade vi rep på övergångar och sånt där.

Imorrn är det först sovmorgon, sen genomdrag och sen.... huuuuu... tekniskt genomdrag=spela 2 minuter, sen vänta på att ljud och-ljusmänniskorna ska sätta in stick o sånt där. Ihhw... Det vill säga en pjäs på 2 timmar i anliga fall blir lätt runt 4 timmar seeg repetition;)

Inga bilder idag, nu vill jag bara sova. Ska dock försöka hålla mig vaken 45 minuter till;) Åtta, innan dess får man inte sova va?

Min mamma är fin! Hon har fixat min skjorta som gick sönder idag...

Pusspuss Tuudels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0