Andra föreställningen:)

Jaha, här igen då! Blir lite lite skrivet i den här bloggen just nu. Ska börja skriva mer snart, sådär ointressant som det brukar vara.

Men hursomhelst. Hade andra föreställningen idag. Det var lite olika tankar innan vi skulle börja. Vissa hävdade att andra föreställingen blir bäst, alltid! Då är premiärnerverna borta och man kan ge järnet. Vissa hävdade däremot att den blir sämst, eftersom man precis har visat att man kan den på premiären och då slappnar man av. Jag tyckte att vi lyckades hålla uppe samma energi som på premiären. Grymt kul! Det är en riktigt bra pjäs med finfint manus, så det är kul! Mamma, pappa, Danne, Johanna, Frida och Brantis kom och kollade idag. Kul kul! Glömde dock blommorna i skolan, skäms lite. Mamma kommer märka och reagera. Hon hade köpt dom i hennes "favoritblomaffär", skitdyrt är det:S

Sen åkte jag hem för att duscha och äta innan jag drog till Navestad (Camilla, jag bestämde att jag skulle åka dit precis innan jag åkte hem...). Det var adventsmys som stog på agendan;) Hemma hos Becca och Ebba. 

Nu ör jag hemma. Ska ladda inför inskolning på Mique imorn. Det blir kort. Måste börja fixa hår och så senastsenastsenast klockan 16...:S Det blir bara två timmar där. Hoppas att jag kan vara effektiv. Annars får jag komma tillbaka på onsdag, fick reda på idag att vi inte ska ha någon skolföreställning då. Skönt iofs. Sovmorgon, typ. Beror på om vi har fått nån arbetsmiljö och säkerhetslärare. 

Nu kommer Mika-reklamen på Spotify. Tjejen som pratar har talsvårigheter, eller nåt..:/ Varför väljer man inte nån som kan prata rent?

Pusspuss  

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du va (y) riktigt bra pjäs =)

2009-12-01 @ 22:21:50
URL: http://martinalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0