En dag...

Idag är det sovmorgon, eller snarare ingen skola alls... Mycket skönt. Fast det betyder att jag har massa tid o plugga på, men det gör jag inte. Körkortsboken ligger här bredvid mig, det är mycket lättare att plugga sånt.

Just nu pillar jag med tungan i tandställningen, jag känner en del av frukosten där i... Mys pys. Det känns som att tänderna fortfarande flyttar på sig, dom är ömma..:/ Men men, ska bli skönt när det är klart.

Idag är det först Eila vid 15.30 och sen utvecklingssamtal 16.30... Vad ska jag säga. Jag VILL inte ha kvar rester till nästa termin så det är väl bara att kämpa. Men just nu känns det sjukt ovärt. Antikenprovet är klart iaf:D

Nu är jag sugen på nåt o äta, fick precis bort den lilla mackbiten under tandställningen.

Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0