SNÖ!



ÄH! Bilden säger att jag inte kan ändra på den, ni får väl vrida på huvudet!

Har varit ute och skottat snö, så akn jag vänta tills imorgon med o träna... Så slipper jag åka ner i snön idag.. kan ta det efter jobbet imorrn...

Snön är här hur som helst, julen kommer närmre... Jag har inte köpt en enda julklapp...:S Försöker få mig själv att tro på att ag inte vill vara del av konsumtionssamhället... Jag vet inte riktigt om det fungerar... Kollar på min kontoöversikt och ser ganska snabbt anledningen till varför jag inte har tagit mig för att sätta över ytterligare pengar på kontot... Jaja, nu jobbar jag ju i alla fall litegrann, så allt kommer väl lösa sig till slut... men ändå, ångest är vad det är....

Ska ha askultationsredovisning imorrn, huga... Isch isch! Såhär ett år efter att den egentligen ksulle varit gjord... men så är det!

Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: alexander

jag säger som en av katrins kommentatorer (heter det väl?)



du är rolig du katrin (läs: becca)

2009-12-15 @ 22:03:50
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Right back at ya'!

2009-12-15 @ 23:11:56
URL: http://beccibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0