Shampoo

Kolla in det här!


Jag fick shampoo och balsam av Elle, när jag började prenumerera. Shampoo i pumpflaska va? Det ni.. Dessutom kolla vad det står på baksidan!


"Endast hos exklusivt utvalda salonger. Daglig lyx." Det ni! Det kostar säkert fem gånger så mycket som ett vanligt shampoo. Jag har det till och med nere i mitt rum och inte uppe i duschen, allt för att inte far min ska använda det som tvål. (fast iofs så luktar det rosor...) Är det larvigt? Nästa gång ni ser mig kan ni väl säga om det ser lite finare ut... Är det skillnad på shampoo för 20 kronor och shampoo för 100 kronor?


jaja. Jag har gett upp.. En och en halv vad blev det. Nu vill jag läsa Harry Potter. Har kommit till fjärde boken nu...

PUsspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0