Oookej...

Vad är det här för slaveri????!!!!
Utdrag från Elins blogg.

"I höst har jag läst
Psykologi A
Historia A
Fysik B
Biologi B
Kemi B
Matte D
Gym&Friskvård B
Svenska B
Projektarbete


Mina kurser i vår
Psykologi A (Slutar vid sportlovet)
Filosofi A
Religion A
Historia A
Fysik B
Gym&Friskvård B
Svenska C
Projekarbete"

Jag har läst:
Scenisk gestaltning C
Röst och rörelse A
Svenska B
Religion A (Flummaste läraren,, kan inte räknas som kurs...)
Arbetsmiljö och Säkerhet (Flum, kan knappt heller räknas som en kurs!)
Samhällskunskap B
Projektarbete


I vår kommer:
Sceniskt karaktärsarbete
Religion A
Naturkunskap A
Musikalen (Vad nu den kursen heter?)
Sång och instrument steg 1
Projektarbete

Är det allt? Jag ska aldrig mer klaga på skolan...


Kommentarer
Postat av: Brantis

Elin har ju relativt slappt schema ju !!

2009-12-08 @ 16:13:16
Postat av: Elin

Eller hur, rena slaveriet, jag borde gått teater istället :)

2009-12-09 @ 10:02:30
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0