Mique

Ojojoj vilken dag vilken dag! Har jobbat fem timmar på Mique, lärt mig att slå in paket hyfsat, måste öva på o ta rätt storlek på pappret. Shiet, det är verkligen en hel vetenskap! Kassaparaten och jag är vänner, fast iblnad har det blivit knas, men jag bortser från sånt. Så blir det, intalar jag mig själv!

Men men, skulle varit på julstugen i en halvtimme först egentligen, men jag orkade inte gå upp. Var på Mötesplats igår kväll, hade ont i magen och var allmänt opepp... Men men, det gick fint! Vi hade tårttävling, undrar vem som fick ta med dom hem sen?

Hade ju även musikalmöte igår, kollationering som det så fint heter, tror jag. Vi gick egonom manuset helt enkelt i en stor ring. Grymt segt, men nödvändigt... Det går ju an om man har repliker o så, men nu har jag ju inte det och då blir det långsamt... Sen gick vi och fikade Calle, Emma, jag och John. Kul kul.

Äsch då, nu vill jag sova, jag ska ju till Linköping ikväll...på JOHNOSSI! Fattar ni? GRYMT KUL!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: alexander

HAR DU FÅTT JOBB!? FY VAD KUL! GRATTIS!! :D

2009-12-08 @ 13:09:03
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0