Mellandagsrea!

Hallå där!

Idag har det varit en sväng på mellandagsrean... Värst var väl Monki kan jag tänka... Först 20 minuters kö för att prova, sen en halvtimme för o betala... Crazy! O så den där emska musiken dom har där inne, jag blir ju knäpp!

Vaknade inatt av att det kändes som att huvudet skulle sprängas i tusen bitar! Tog en Ipren och somnade, vaknade igen av huvudvärk, tog en ipren, somnade. Vaknade igen, drack kaffe. Allt är fint nu! IHHHW! Dags att dra ner på det hela? Äsch, inte då! Camilla är värre, Jacob med! Johan ska vi inte ens snacka om. Kolla, det finns de som är värre!



Danne hittade en liten pittoresk tekopp på Chilli... Jag vet inte, den är nog lite för vulgär även för mig... Fast samtidigt,, jag önskar mig en sån... Nån gång! Helt sjuk!


Jag tror att jag jobbade lite mycket innan jul... När jag var klar med en kund så sa jag nästan alltid "Tack tack! God Jul!" och tillslut blev det en vana, så nu blir det så när jag har köpt nåt, "Tack tack! God jul! Eller neeej! God fortsättning eller nåt...." Isch!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Christian Delén

Det är ju ingen som tvingar en att gå på mellandagsrea på en söndag... ;)

Jag drack kaffe hos mina grannar istället. Hur gott som helst.

2009-12-27 @ 23:40:35
URL: http://christian.delen.name/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0