Lars Winnerbäck:D

Hewj hej!
Jag är så trött, borde sova egentligen istället för o sitta här, men jag tänkte kolla en sista gåbg om nån hade skickt ett mail inför imorrn... Så då hamnade jag här i alal fall.

Åkte till Örebro och Marieberg först för att gå in på Pandurobutiken som JOhanna hade tittat ut. Jag köpte te, djungelte! Så nu kan ni komma anyday på temys:D

Åkte sen hem till Annika och Lennart för att få liite fika och gratis parkeringsplats, trevligt trevligt! O sen  var det dags efter lite pizza för allas vår älskade Lars! Ingen Kom Änglar, det var väl kanske den enda besvikelsen. Plus alla småfulla tanter som stog framför mig. De var 10 cm längre minst och stod med överkroppen lutad bakåt... Borde man inet at lite hänsyn? Eller folk som tränger sig fram trots att de är 1,90... Hur tänker man? I och för sig är det väl lätt för mig coh säga, jag är ju nästan alltid kortast... Men ändå? Lars var trevlig och snäll och bra som vanligt. Anna Stadling är ju trevlig också! Och Johan Persson. Me gosh, he's got niiice cheeeekbones;) Haha! Jaja.

När vi kom ut och åkte hem så hade det snöat ÖVERALLT! Så himla mysigt om man inte ska sitta och köra hem och man är rädd för att glida av vägen hela tiden.- Nu satt ju jag dock i baksätet, men ändå...

Nu vill jag bara sova. Ska se om jag kan slänga upp några bilder imorrn! Annasr får ni väl se Frida och Elins bloggar:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: frida

We love your Cheekbones, mr Cheekbones!

2009-12-13 @ 15:10:34
URL: http://fridafrogsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0