Kvällning...

Hej hej!

Vet ni om att jag ska på Lars Winnerbäck på lördag! Helt otroligt! Jag längtar längtar längtar! JOhanna, Frida, Danne och Elin o så lilla jag såklart:)

Var hemma hos Jonatan idag. Det var bara han och jag på smågruppen/cellgruppen/bönegruppen/den lilla gruppen där vi snackar om allt ni vet/gruppen med jag och alla mina män! Vi såg på film. Funny people, hette den så? Grymt skum film, fast ibland väldans bra:) Vi år kladdiskaka. Allt för att ajg skulle få tröstäta lite, hehe. Nu har jag gjort det och allt känns såååååå mycket bättre... Fast joo, lite bättre känns det. Det är dåligt att jämföra sig barn!

Äsch, nu ska jag sova. JAg är trött! Imorrn bitti är det luciatåg med musikarna, fast jag har ju redan sett. Men det blir ändå grymt mysigt! Sen är det teaterföreställning(?) och Workshop. Sen kanske julmys hos Calle och sen körrep till musikalen. Här ska det börjas i tid minsann! Kanske ska träna också? Om jag lyckas få ihop det i mitt schema... Har upptäckt att mitt schema går i perioder. Ibland känns det bara som att jag sitter hemma och ibland, typ nu, så är jag aldrig hemma och det flängs hit och dit...
Jaja, tuudels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0