Hej igen!


Den här bruden tog ju körkort i fredags då. Bruden är cool:D Grattis<3<3<3<3

Jaja, har ju vart dålig på o skriva i helgen, har inte kollat statistiken men den brukar ju gå neråt så fort man inte skriver...

Igår var det julmusik, chefen stod på scenen o sjöng och fick julstämning. Jag stog nere på Mique och slet och kände bara av julhetsen (som iofs inte var speciellt stor igår, men men,...). Så är det att vara ung och desperat efter jobb, man får ta det man får:)

Idag tänkte jag att jag skulle hinna med lite grejer. Sen visar det sig att jag har sovit till halv ett.... Spännande, något som händer mycket sällan. Men det var ett tag sen jag sov ut ordentligt och då kan det kanske bli så.

Igår kväll var vi ute med familjen och åt på Deli, träffade gulleCamilla som jobbade<3. Typ årets bästa servitris! Kul:) Vet ni om att en plnkstek där kostar 149, men om man vill ha en välstekt oxfilé så kostar den 399, spännande sätt att undvika att sälja torrt, tråkigt kött.

Har fortfarande inte köpt en enda julklapp, grymt trist... Fast jag vet inte, akn man inte göra nåt kul istället? Men Rebecca, när ska du ha tid med det? Dus ak jobba hela vägen in i kaklet nu...

Jag vet att kvalitén på de här  bilderna inte r den bästa, men ändå.


Att gå på dass i -20 grader är ingen höjdare.


Det är snö!



Torpet, oh how I love the Torp!


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0