Godmorgon?

Har vaknat upp, den sista föreställningsdagen. Mycket kretsar kring denna lilla föreställning just nu. Men ikväll ska vi riva allt och gå ut och mysa, det är slut snart. Om bara några timmar:( det här är ju det sorgligaste, fast ändå det bästa. Man blir grymt trött, ansiktet är rosa efter sminket, håret sitter knappt kvar på huvudet, man så gott som lever på Lennings, man varken hinner eller orkar göra något annat. Men samtidigt har man ju byggt upp en karaktär under hur lång tid som helst  och sen helt plötsligt behöver man henne inte längre.  Katerina is dead, soon.

Väcktes av mina kära mor och-farföräldrar som ville säga hejdå...

Oj, nu har jag läst ut isfolket 24, dags för 25. Tji och tjo vad bra dom är just nu! Och så har jag lyssnat på Johnossi, JAG LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR till Lördag!!!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0