God Jul!

Hej hej och God Jul!

Här sitter jag, mitt ute i den stora metropolen Åbytorp. Första julbordet för dagen är intaget och jag är sjuk. Förkyld minsann. Känner mig halvdöd, men men. Snart är det kaffe.

Haha, såg två krukor här hemma, var tvungen o kolla om det var Cult. Det var det inte, spännande ändå.

Ser ett kuvert med mitt namn på, även det spännande. Många paket i finrummet, också spännande. Ännu har jag inte gått tillräckligt nära för att se mitt namn, men ändå ändå!

Är det någon mer som har heft diskussionen kring Anna Anka vs Kalle Anka i år? Jag trodde inte att något kunde komma och förstöra Kalletraitionen... Men ska jag vara realistisk så blir det nog bara jag som kollar. Resten sover väl, till och med Danne, den svikaren! Mormor avslutade dock diskussionen med orden: "Nej, trean har vi inte här! Men ni kan väl åka ner til Martin (min gammelmorfar som sitter nere i Kumla på ett litet hem), där har de säkert trean!" End of discussion!

Nej ni, dags att dra sig.

GODJUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0