Ett oglatt litet inlägg

Äh! What the... Jag skriver i alla fall. Orkar inte vänta, haha.

Har varit på True Bloodmaraton hos Amanda. Har ni sett det? Har ni hört deras sydstatsdialekt...? Jag stör mig nåt så otroligt på den! Hon, huvudpersonen som jag glömt namnet på totalt, kändes som typ en dum bimbo från Scary Movie. Detta kunde jag såklart inte säga högt då både Matilda och Amanda dyrkar denna serie nästintill lika högt som Twilight... Och nu kommer åtminstone Matilda läsa, men hon är mer barmhärtig än AmandaXD

Jag har myst med en katt idag. Har ni hört nåt så tokigt?? Den var snäll och hette Kajsa, sen höll jag på o ta fel, lyckades dra på mig psychokatten... Sluga små rackare. Har ni tänkt på hur förvånade folk blir när man säger att man inte tycker om katter. Man ska liksom tycka om dom. Jag tycker inte om dom... inte generellt. Något enstaka fall funkar, men de allra flesta är alldeles för oberäkneliga för min smak;) Amanda sa inget idag, men det finns vissa andra som blir alldeles ifrån sig och vill verkligen at man ska tycka att just deras katt är trevlig. Trots att den bara surar och tittar argt på mig och bara väntar på att få sätta klorna i mina ögon.

Åkte i den kära Volvon till Finspång. SKulle hämta Calle inne i stan. Shiet pomfritt! Det var is inne, det var is ute och finns det någon fungerande värme i den där bilen? NOPE! Det var kallt, det såg ut som att det hade snöat inne i bilen efter att jag hade försökt skrapa den... Calle skrek.  Vi skulle senare åka hem. Calle skrek. Jag sa, håll käften och hjälp till istället. Nej det gjorde jag inte, men nästan. Så var det. Jag var arg på min bil! Och så komme rjag hem och säger till min far: "Hörredu far! Skulle vi kunna ställa Saaben på gräsmattan och Volvon i garaget? För det tar en halvtimme och få den okej att åka med..." Nej vet ni vad! Då är det fullt med flottegrejer därinne... Ska konfrontera brodern min imorrn, lägga korten på borden och vara rak! Inget knussel!

Det här blev ett hätskt, irriterat och nästintill hatiskt inlägg. Jag behöver få lite kärlek! Ge mig kärlek!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: camilla

jag ska ge dig sååååå mycket kärlek när vi väl ses ;) hjärtat.

2009-12-31 @ 02:56:42
Postat av: frida

Amen to the cat-part!

2009-12-31 @ 13:11:38
URL: http://fridafrogsjo.blogg.se/
Postat av: Brodern din!

Här kommer väl lite kärlek då!

2009-12-31 @ 13:13:42
Postat av: martina

sookie;)

2010-01-01 @ 19:57:47
URL: http://iamiwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0