En liten kompromiss:)

Jag har nu suttit i ungefär en halvtimme och fösökt komma på vad jag ska skriva. Jag är inte pepp. Jag känner mig lite låg, har gjort det ett tag nu, men jag har ju sagt att det här inte ska vara en deppblogg. Men samtidigt vill jag ju inte ta bort vissa känslor. Ska vi komma överens om att jag verkligen ska försöka skriva ett glatt inlägg imorrn, eller ikväll. Beror lite på när de roliga tankarna kommer till mig... Så kan jag få vara lite nere nu...

Typ sen i torsdags har jag varit lite nere. I fredags behövde jag bara få kramas, i lördags var det ju Winnerbäck, mycket bra. Men det tar på krafterna att försöka trycka undan fly-signalerna i hjärnan... Kom på mig själv med att tänka en massa dumma tankar "men nu är det ju befogat att gå och ställa mig i utkanten av alla männsikor, jag vill ju inte plågas för 400 spänn...". Men jag ska ju kunna det där nu, eller hur?  

Det är mycket i skolan nu helt plötsligt. Eller mycket, det är bara mer än vanligt. Men ändå... Måste få ihop teaterdagboken... Projektdagboken, den ger mig nog mest ångest just nu... O så alla julklappar... Vore så skönt om man bara kunde skita i allt sånt där! Mina pengar flyger iväg... Studentkryssningen gjorde mig helt plötsligt massa kronor fattigare... (Men vi kommer röja järnet och bara ha så grymt kul. Så det blir värt det!)

Men jag är inte riktigt mig själv.. Eller ska man se det här som en del av sig själv? Eller ska man tänka att man bara mår bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0