En fin dag!

Hej hej!
Vet ni att man blir alldeles trött av o jobba? Mina fötter är trötta och huvudet är alldeles tungt... Men jag tycker att det rä så HIMLA kul! Idag gick vi på bubbelplast, jag blev som ett litet barn. Frida tittade på mig, hon är yngre än jag men hon lyckades minsann hålla sig på mattan när det låg bubbelplast över hela golvet bakom disken... Men jag är ju professionell (;)) så jag gick bara på den när det inte var några kunder där;)

Hade askultationsredovisning idag. Anna och Wille var och lyssnade. Annars skolkade resten, kul;) 


Fattar ni hur högt den hoppar?

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Geoff Weilert

I’m feeling so good I can’t think of stopping

As the room fills with the sounds of popping.

Every worry and care and each little trouble

Floats away with the pop of each air bubble.



If you are like me, and contentment is a rarity,

Get some bubble wrap: It’s cheaper than therapy.



2009-12-16 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0