Sovmorgon:)

Jag har världens skönaste schema. Typ max två lektioner per dag, varav en oftast är teater eller något annat roligt. Så idag börjar jag typ 12, imorrn också och på måndagar börjar jag vid ett tillsvidare. Läraren i samhällskunskap är sjuk...
Men men, då tänkte jag att man borde använda den härtiden till att kanske plugga eller nåt, men nu tittar jag på MTV, läser bloggar och Facebookar. Borde läsa samhällskunskapsboken om konsumtionssamhället, mycket intressant! Men jag är väl inte känd för min otroliga självdisciplin?

Igår hade vi JÄTTEhål mitt på dagen och jag lyckades missa samhällskunskapen... Men Matilda kom hit och drack te och vi kollade lite på vad man kan göra nästa år, efter studenten. Resa, gå folkhögskola, jobba utomlands, jobba här (drömde att jag sökte jobb på ICA Eneby, är det ett tecken?) eller ska man söka scenhögskolan nu, bara för att se hur det går. Utan förhoppningar, bara en kul erfarenhet.

Sen hur som helst hade vi första lektionen i Arbetsmiljö ch säkerhet, känns ju som den flummigaste kursen evvaah..;) Men men, sen vart det fika med Calle i knäppingsborg. (Asgod smoothie:D) och åka hem och sen åka o träna. En fin dag.

Nu är det Lady Gaga "I wanna take a ride on your discostick"XD Haha

Pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0