Rent av frekvent uppdatering?

Jaha, dags för ännu ett inlägg, ett försök till att bli lite mer aktiv här. En nystart så att säga. Kanske att det här kan bli ett inte så deppigt inlägg, kanske att jag kan hålla uppe humöret och inte skriva att skolångesten hoppade på mig igår och lite idag och sådär.

Var på frizon förra veckan. Sjukt mycket värt (min far upptäckte att detta var det vanligaste uttrycket för att beskriva Frizon 09 på facebook-statusen). Jobbade en ganska stor del, eller i alla fall kändes det så. Gick hursomhelst inte på några möten i stort sett. Sista gudstjänsten och ett seminarium om ifall att det var okej att njuta. Konstigt tänker ni, inte alls tänker jag som har känt att jag har varit äcklig och bett om förlåtelse så fort jag har gjort något som har med onani att göra under en sjukt stor del av min uppväxt. Men nu efter en lång "marinering" under våren, efter att Amanda upptäckte att så var fallet+ detta excelenta seminarium så känns det grymt bra. 

Mycket trevligt folk fanns det dessutom. En del nya vänner, en del som alldeles snart försvinner och en del som kommer att stanna kvar. Bra konserter, de som jag var på i alla fall.

Vad händer nu i veckan då?

- Vill rida på Linns hästar, ska se hur det går ihop sig.
- Ska eventuellt till IKEA för att inhandla en BILLY-bokhylla.
- Vill åka någonstans.
- Ha middag med das girls from das kyrka.
- Inhandla nytt skrivblock.
- Inventera bland gamla skolgrejer för att se om det behövs pennor, suddigum och sånt där.
- Fika med Matilda

typ så.
Over and out:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul med uppdatering :)Ridning fredag? :D Gå på stan med mej o Johanna imorgon vid lunch kanske :)?

2009-08-12 @ 22:07:07
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/
Postat av: Lina

You totally forgot! En sak till i din veckoplanering. Du ska ju hem till mig på lördag!! :P hehe.. vore kul om du kom! :D

2009-08-12 @ 23:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0