Middag med mystjejer

Dagen har varit fin, och lite jobbig. Det blir liksom när jag är ensam. Men än har jag inte hamnat i jag klarar inte av folk/jag klarar inte av att vara ensam-träsket. Än så länge funkar människor fint. hjälp, nu bir det en deppblogg igen. Dumhuvve! Bara det här stycket, jag lovar. Var o fikade med Matilda, SJUKT mysigt. Henne tycker jag om, mycket mycket. Sen åkte jag hem o så helt plötsligt vart jag jättestressad. Ingen lust o göra middag, ingen lust o göra nåt liksom. Dessutom börjar kvävingskänslorna komma tillbaka. Ihhhw, det måste vara det värsta med ångesten liksom. Att inte kunna andas... Men men. Sen ringde Linnéa o sa att hon skulle komma tidigare. Då blev jag glad.

Sen har vi haft middag o ätit  grillat kött o potatisgratäng. Sen vart det fotosession, sjukt trevligt. OCh sen vart det chokladkakegrej. Åhh! Alla som känner mig vet hur svag jag är för choklad, det är HELT sjukt. Så jag var glad, det var ju jag som hade valt o sådär, det är det bästa med att bjuda på middag.

Vi skålade för framtiden, oss själva, lycka och välgång o så mycket annat;) I vinglas drack vi och det var meningen att vi skulle ta lite "champagne" för att parta till det lite extra. Men men, det får bli en annan gång. imorrn kanske. Ska ut o fira Matilda på Hugos eller Otten typ.

Ska rida dessutom, på Linns hästar med Johanna och Elin imorgon. Födelsedagspresent från dom, sjukt snällt.
Ska eventuellt till IKEA om jag orkar.

Så that's that:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0