Ajajmorgon;)

Idag har jag ont i nacken, ljumskarna, knäna, höften, huvudet o massa andra ställen, jag har inte rest mig upp än så jag kan tänka mig att detta inte är slutet;) Ramlade av Linns häst igår. O cet var hej o hå. Jag låg på marken med en springande häst runt huvet... Lite "nära döden", jag tänkte det sen och lite då. Tänkt om den hade trampat på mig. Aj.
Men jag lever och antagligen glömmer jag det väl snart, men nu kommer jag ihåg det och nu sa jag ta vara på livet.
Hursomhelst var det sjukt roligt att rida:)

Var även på förfest igår, fast jag sket i själva festen. Nu luktar jag cigarettrök... Himla skit, det går inget vidare med att vänja av håret vid att tvättas varje dag. Men lukten kanske går ur. Man kan ju hoppas. Himlaskit, vad är det för uttryck egentligen?

Mina fintjejer ska sova här på måndag. För det, o för en massa annat, så älskar jag dom!

Ikväll ska jag till lina, jag kommer inte hitta... men men, det går nog bra.

Tjoho!


Kommentarer
Postat av: Lina

Du får ringa om du inte hittar. :)

2009-08-15 @ 12:20:32
Postat av: Elin

Hoppas du mår bättre nu!

2009-08-17 @ 15:03:41
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0