Kvinnofrukost o grejer

Idag var det Kvinnofrukost i kyrkan:) Det vra mysigt som vanligt, god frukost som bara står uppdukat... värsta lyxen:) Det var nån Kristina som var där och pratade idag. Hon pratade om att vara lik sin mamma. Hon var iofs en hypermycket bild av sin mamma. Jag antar att jag inte rikitgt är det:P Men det var väldigt intressant iaf:)

Sen kom det hit lite Elvinssons-barn, söta är dom:) Fast jag är inte så delaktig i lekandet. Jag är lite för dålig på sånt:P Men ibland tar jag mig kraft och ork:P En liten Albin fick jag hålla i några minuter medan de andra fikade, det var mysigt:)

Ikväll är det Kulturnatten i Norrköping:) Det som är inplanerat är Teatersport 17.00, gospelövning 19.00 och sen ska vi sjunga 20.30. Sen är det häng med Emma o Oskar:) Myspys

Jag gjorde ju ett bra prov i Torsdags, även om jag nu har insett några fel:P Men men... Jag var helt borta när jag åkte dit på morgonen, men igår när jag cyklade insåg jag att jag hade lyssnat på en låt o bara lyssnat omedvetet fast jag kände att det gav mig lugn osv. det var coolt... Dte var Var inte rädd med Erik Tilling
TYp:
Var inte rädd, han vakar över oss
Var vid gott mod, trots bördorna du bär.. osv
Helt asbra, i vanliga fall en låt jag hoppar över, för den är lite seg.. Men då var den det jag behövde:D

Take care<3
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0