skärpning

Japp, jag ska skärpa till mig nu. Jag ska skriva, jag ska försöka komma på viktiga saker att skriva om.

En viktig sak: Det är vitt ute. Det är snö, myspys:)

Jag kan kanske skriva pm någonting som jag gillar varje dag. Det vore skoj. Nu försöker jag komma på olika saker som jag tycker är viktiga. Men det kommer kanske under dagen.

Idag tycker jag att det är viktigt med avslappning.
Jag har blivit duktig på att ta dagar där jag verkligen inte gör något. Jag sitter och dricker te, kollar på en film, myser i soffan, läser en bok, äter choklad. Jaa, ni fattar. Jag orkar inte plugga varje dag även om lärarnas krav egentligen kräver det. Jag måste få ta det lungt. Ibland gör jag inget flera dagar i sträck, men om det känns bäst så så tänker jag göra det. Jag har kommit på att jag mår bäst av att göra det jag känner för och inte tvinga mig på något. Allt i skolan går att fixa, det har jag erfarit. Kroppen mår bra av avslappning, det vet väl alla? Men det är svårt att ta sig tiden...det vet alla också...
   Ta det lungt och må bra:)

Pusspuss
Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0