Usch

Jag vet inte vad det är, jag känner mig helt död... Orkar inget o känner mig ful, känner mig lättretlig, känner mig bara blä! Ska vi räkna med mens imorgon?XD HAHA

Jag har vart på smågrupp. Det var mys, jag tycker om er mina män, johanna o Ida<3 Vi var inte jättedjupa, men än dock. Vi har tappat lite djuphet, vi var skitdjupa ett tag. Det var myspys, men de är myspys nu med:)

Jag vill dricka te, kanske nästa vecka när jag är lite gladare förhoppningsvis. alltså, jag vill dricka med nån. Jag försöker ragga upp andres, men han är inte så på.... Hemma hos Thoréns är det temys jämt! Det är alltid mysigast o dricka te där, deras muggar är helmys:)

Det är mcyket mys;) Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag MÅSTE ha en man! Annasr myser jag sönder mina vänner, stackarna. ajja, nån som har nån in mind så kan ni ju höra av er!;)

Nu ska jag sova
Ha det fint
Take care<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Du får mer än Gärna mysa sönder med mig

2008-05-11 @ 21:10:00
Postat av: Ebba

du får tea med mig också :) whenever you want to

2008-05-11 @ 21:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0