Söndag

Idag var jag trött. KOm hem 1 inatt o skulle fixa bilden så jag sov inte förrän 2... Jobbigt. Jag försov mig och kom till kyrkan lite sent... Men det gick fint, jag drack lite kaffe under predikan o sen var ag fit for fight.

Ville helst att det skulle hända nåt efter kyrkan men ajg gcik hem o blev alldeles ångestig. Grät länge o det var ju inte myspys, men men. Idrottsprov imorn och nån engelskabok till nån gång. Usch usch.

Att det kan vara så svårt att hålla koll på sitt eget liv. Det är prov, läxor, grejer i kyrkan, folk man ska träffa hela tiden. Jag tycker att jag är duktig och skriver upp saker o så, men tydligen inte. Helt plötsligt dyker det upp nåt och jag får panik. Det är knäppt, men borde ju lära sig.
 När man försöker berätta vad det är man mår dåligt över så låter det så mesigt. "Jag ville ju hitta på nåt, för jag visste att de skulle sluta såhär." "Jag har ett prov imorgon" Uhuhuhu, skitläbbigt, säger ni kanske. Men det gör mig helt freaked out.

Jag och Emma ska åka på "sista minuten charter" i sommar, fy vad mys!<3

Ha det fint
Take care<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förstår hur du känner, ja kollapsar iblad jag me, men tänk snart är de sommarlov o då ska vi hade megamysigt tsm!

2008-05-04 @ 22:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0