Idag är en fin dag

Idag har jag namnsdag, eller mitt mellannamn iaf. Min mor surprisade och bjöd på middag ute. Det händer oftast inte på namnsdagar. Men det var mcyket trevligt.
Det blev grekiskt. Nån getostfylld fläskfilé med klyftpotatis. Mucho gott:) NU är jag mätt som en plätt.

Imorse gjorde jag NP i matte. Det var lite läskigt innan. Men jag klarade mig över förväntan faktiskt. Det gick bra och jag har nog rätt på ganksa många, och jag hade ingen attack. Det är kanske dte viktigaste. Borde vara iaf. Frågan är varför man vill ha så himla bra betyg hela tiden. Jag vill nog ha det mest för att jag känner mig bra, och för att jag vet att jag kan. Men jag klarar inte av att ha MVG i allt... elelr kanske något överhuvudtaget. Det är vg som gäller these days.

Vi hade NG idag. Det var myspys, vi har bestämt en satsning nu. Det är kul. Då känns det som att det händer nåt. (och man kanske får nån sorts connection med vissa snyggingar, elelr kanske inte, man vet ju aldrig) Madde, Gabriel, lina och jag var där. Det är mysfolk, ng är himla mysigt:)

Pusspuss
Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0