Blä

Idag mår jag inte bra. Det är ett himla piss, fast ingen märker det. Nej nej. Jag satt o kollade på en film. Då kommer mamma o mormor in o börjar prata o grejer, sen byter jag kanal och inser att det är Flight of the conchords. Nej nej, då ska jag spela in det. För dom andra vill kolla på ÅF golden league. KOM IGEN! Sen när jag väl får kolla på mitt inspelade foc, då ska dom börja prata igen. O sen helt plötsligt börjar sporten, o den har dom satt på att dom absolut ska se den. Men dom ska inte spela in den. HIMLA BAJS! DSet kan ju inte vara det här jag är sur på på riktigt. jag är bara AAAHH! Det känns som att jag får en attack snart. och jag vill inte, verkligen vill inte!

Vad gör man när det gör så ont att man håller på o gå sönder?

"Tänk inte på att dus ka få attacker" What? Skämtar ni med mig? Det är ju inte så att jag försöker få dom. Jag tänker att jag får en när jag åker på Alternativ, för i min hjärna så är det inprogrammerat att det kommer en attac då. På Frizon, jag vet att jag kommer att må dåligt. Jag vet, för jag komme rinte få sova ordentligt, jag kommer träffa folk hela tiden. jag kommer antagligen ha mens. Allt är upplagt. "Tänk att det komemr gå bra!" Det är svårt, jag kan inte. Jag är ledsen, jag är sjuk. Det är inte bara o tänka. det sitter i huvudet. Förlåt, men jag vet inte jag ska göra åt det! Jag vill inte åka till frizon o ha ångest. Jag vill må bra! Lita på att jag mår bra. Jag vill inte må dåligt, men jag vet inte hur jag ska göra.
Så alla, istället för o säga "Tänk inte på det", "det blir ju bara värre om du tänker så", säg inte så!!!!!!!!! Jag blir ledsen. Hjälp mig där istället. Va med mig för jag orkar inte själv.... Ni behövs, annasr går jag sönder.

Pusspuss
Take care<3

Kommentarer
Postat av: Jonas

Säg till om jag kan hjälpa något. Kommer ju att vara på frizon, jag med, så om jag kan göra något får du säga till.

Vi måste helt klart äga frizon tillsammans iaf

2008-07-18 @ 22:43:52
Postat av: Martina

antar att du syftar på oss? Det är inte alltid lätt att hjälpa till vetu :( även om vi försöker med hela våra hjärtan! vi vill inte att du ska må dåligt :(

2008-07-18 @ 23:29:41
URL: http://martinaeksmo.blogg.se/
Postat av: Martina

för vi älskar ju dig så himlans mycket rebecca!! <3<3

2008-07-18 @ 23:30:14
URL: http://martinaeksmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0