Bio, jobb, musiktrea och livet

Igår var jag och Matilda på bio:) Vi såg "sex and the city".. Det var mysmys:)

Sen idag så har jag jobbat. Musiktrean-Viktor var där med lite andra musikare. Min tant kollade på både honom och sjuksystern som inte är någon sjuksyster. hon är väääärsta killtjusarn o hon är väl typ 75 eller nåt. Det var kul;) Musikarna spelade jazz o lite sånt, dom är duktiga. det måste man ju faktiskt erkänna.

Jag mår bra. Tycker jjag nog. Förösker göra roliga saker nu på lovet, när jag inte jobbar. Men det är svårt o komma på nåt ibalnd. Bion var ju mysig. Nu regnar det ju så mycket cokså... Men det går väl över, jag måste sola magen:S Ska åka med Danne, Johanna o nån mer till nånstans på höstlovet o då kan man ju inte se ut som en stor alvedon heller.
Jag gick hem idag. kanske en början till att gå från en stor alvedon till en lite mindre iaf... Det tog ett litet tag, men det var trevligt:)

Pusspuss
Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0