Bh-snack

Ja ni, jag fick erbjudandet av mion mor att gå o köpa BH som hon betalde. Wow tänkte jag. jag är sämst på att köpa Bh-ar. Dom passar ju aldrig. Men iaf, vi gick dit. Jag hade världens mensvärk o sen skulle man dra av sig sin kära tröja. Stå där med mensuppsvälld, blek, bullmage o skulle försöka vara tålmodig då ingenting fungerade. Det är verkligen hemskt. O så kommer expediterna o bara "jaha, hur går det?" o rycker upp draperiet. Till råga på allt så måste mina bröst ha växt en massa för helt plötsligt behövde jag ha asstora kupor. Jag blev ledsen. Hemskt hemskt hemskt. Mitt självörtroende fick sig en riktig törn kan jag säga. Men men, jag fick min bh till slut. Fast brösten får en konstig form ifrån min synvinkel. Men men, det ser inte så konstigt ut i spegeln.

Imorgon fyller jag år, grattis till mig;) Jag ska jobba. Sen ska vi ut o äta med familjen. Sen åker jag hem till Thoréns.

Pusspuss
Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0