...

Här är jag igen, jag gör ALLT för att inte behöva plugga. Jag bråkar med min låtsasman, jag kollar på obetydliga bilder på bdb, jag går in på facbook och kollar igenom allt det som har hänt, jag gör lite mer te, jag låtsas som att jag MÅSTE läsa alla bloggar på 1000 apor, jag skriver ett blogginlägg... Aa, ni vet.. Jag ORKAR inte. Svenska är bajs bajs tråkigt för tillfället. Jonatan fattar inte. Imorrn är det utvecklingssamtal, jag orkra inte det heller. Anita fattar inte... Hon verkar fatta när föräldrarna är där, men det har liksom inte hänt nåt. Jag kännermig inte tryggare i skolan med lärarna än förra året. Jag ORKAR inte!

Har studiedag iaf. Ska träna vid 16.30, innan dess ska jag verkligen göra lite i det där bajshäftet.

1 december, julmusiken är på, jag har hittat pepparkaksdeg i kylen, den är nog Dannes, jag äter upp den(a)

Pusspuss
Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0